Pyra 4

Phoenixcon Community Hub
LuiseAdministrator
Luise
Om
Katelille Cosplay / Phoenix Mor Stifter af Phoenix con og siddende forperson. Efter at jeg blev færdig med min uddannelse, gik jeg på ferie som arbejdsløs. Inden for den første uge bryggede planerne om at lave en con under overfladen - da jeg jo lige så godt kunne få tiden til at gå med et eller andet! Nu er vi flere år senere og jeg har fået fuldtidsjob + lidt mere, men ideen om at lave en con stoppede aldrig! Det er kun takket være alle de fantastiske arrangører og frivillige der igennem årene har brændt for den samme vision om at skabe Phoenix con, at det er blevet til hvad det er i dag! At stå og kigge ud over balkonnen på Sports center Herning og tænke tilbage på min vision om at genoplive min barndoms con, er en hel speciel milepæl i mit liv, som jeg helt sikkert vil tænke tilbage på med varme i mange år fremover! Når jeg ikke arbejder som almindelig faglærer, planlægger conner eller underviser unge i cosplay, elsker jeg at game, læse bøger og se anime! Jeg er også ved at skrive en bog om cosplay - så stay tuned for that! Hvis du har spørgsmål, brug for hjælp, eller er nysgerrig på noget af det jeg går og laver, kan du altid skrive til mig!
Pyra - Xenoblade Chronicles 2
Pyra 3
Pyra 2
Pyra 1
Pyra 5
Pyra 6
Profilvæg
Log ind for at skrive.

✨ Bog ✨